poniedziałek, 1 lipca 2013

Wyłączenie obserwacji. ._.

Przepraszam że nie dodawałam działów ale przed końcem roku szkolnego dali nam wycisk w szkole i tak to sie jakoś potoczyło... :/
Do tego musiałam pisać egzamin a chemii z całego roku i tak jakoś wyszło.


Podobno mają wyłączyć opcje obserwowania na bloggerze ;c
Tym to już totalnie pojechali...nie ma co :/
Blogger wydawał się być najlepszy, bo miał dużo opcji i wgl jest dość wygodny w obsłudze ale jak teraz wyłączą tą opcje to spadnie liczba czytających i tak jakby nie opłaca się już za bardzo go prowadzić. Jeszcze nie wiem co zrobić żeby łatwiej było wam czytać tego bloga. Ja sobie poradziłam tak że dałam wszystkie blogi do zakładek (a trochę tego było) ;)
Jakby co, to mój tt: Mika_xoxo_
Tam możecie mnie znaleźć
, i tam zazwyczaj powiadamiam o nowych rozdziałach. Najprawdopodobniej przeniosę się na bloblo ale to jeszcze nie potwierdzone.
Dział powinien pojawić się dzisiaj albo w najgorszym wypadku jutro :))
Mam nadzieję że nie zwątpiliście we mnie :P
Jakbym się przeniosła linka oczywiście podam wam na tej stronce. Zależy czy to wyłączą. Jak nie to wszystko będzie po staremu.
Czytałam jeszcze,
że gadżet obserwatorzy zostanie zastąpiony innym, "obserwatorzy google+"
Nie cierpie google+ ale jak muss to muss :/


Do następnego <3


___________________________

Polecam aplikację bloglovin :3
Coś w stylu bloggera ale tam tylko pokazują się wpisy z blogów, które obserwujemy :)
Więcej nie wiem bo dopiero się tam zalogowałam ale już mi się podoba <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz